پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی شهادت"اسماعیل هنیه"

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر مهدی احمدی نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس پیام تسلیتی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (ال عمران آیه ۱۶۹)

شهادت مظلومانه مجاهد نستوه شهید القدس اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به دست رژیم غاصب صهیونیستی موجب تاثر و تالم فراوان باورمندان محور مقاوت و دنیای اسلام گردید.

اما قطعا آن‌ ها و تمام آزادی‌ خواهان جهان را برای دفاع از آرمان فسلطین و تلاش برای نابودی غده سرطانی جهان، رژیم غاصب، منحوس، جنایتکار و ضد صلح صهیونیستی مصمم‌ تر خواهد کرد.

بی‌ شک این جنایت آشکار؛ خوی وحشی‌ گری این رژیم کودک‌ کش و ددمنش را عیان‌ تر کرد و نشان داد برای نجات از باتلاق فروپاشی و پوشاندن عجز و درماندگی و ناکامی در رویارویی با جبهه مقاومت و معرکه و میدان غزه، در جنایت علیه بشریت به هیچ اصول انسانی و اخلاقی پایبند نیست.

با اندوه فراوان و خشمی در انتظار انتقام، شهادت اسماعیل هنیه را به محضر مقام معظم‌ رهبری(مد ظله‌ العالی)، جبهه مقاومت، ملت مظلوم فلسطین و تمامی آزادی‌ خواهان جهان به خصوص کارکنان، اساتید، دانشجویان ایرانی و بین‌ الملل دلبسته به آرمان مقاومت در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تسلیت عرض می‌ کنم و از درگاه خداوند متعال برای این شهید والامقام و شخصیت سیاسی و تاثیرگذار جبهه مقاومت، علو درجات و محشور شدن با شهدای اسلام، خاندان هنیه و ملت فلسطین مسئلت دارم.

دکتر مهدی احمدی نژاد

رئیس دانشگاه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha