سرانه های آموزشی و درمانی مسکن ملی زنجان تامین شده است

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: سرانه آموزشی و درمانی در طرح نهضت ملی مسکن شهر زنجان در کوی زنگان و کوی زیتون نیز در نظر گرفته شده است و برای احداث به متولیان امر واگذار خواهد شد.

محسن محرمی یگانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت طبنا(زنجان) در رابطه با ایجاد سرانه های عمومی در طرح نهضت ملی مسکن استان زنجان، اظهار کرد: منظور از سرانه تامین زمین است و هر نقشه آماده سازی که تهیه و به کمیسیون ماده ۵ ارجاع میشود بر اساس ضوابط شهرسازی تمامی سرانه ها باید بصورت منطقه ای و ناحیه ای در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه سرانه های عمومی در پروژه مسکن ملی شهر زنجان در کوی زنگان و کوی زیتون نیز در نظر گرفته شده است، افزود: این سرانه ها برای احداث به متولیان امر واگذار خواهد شد تا با اخذ اعتبار به مرحله عملیاتی برسانند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان،تصریح کرد: در خصوص سرانه آموزشی نیز بر اساس تجربیات دولت پیشین وزارت راه و شهرسازی اعلام آمادگی لازم را برای  مشارکت احداث فضاهای آموزشی را داشته تا سریعتر به مرحله عملیاتی و بهره برداری قرار گیرد.

محرمی یگانه خاطرنشان کرد: برای ساخت فضای آموزشی در زنجان زمین مورد نیاز تعیین شده و ساخت دو مدرسه در سایت کوی زنگان از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است.

وی تاکید کرد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن توجه زیادی به تخصیص سرانه‌های عمومی اعم از آموزشی، درمانی، فضای سبز و.. شده است و بخش قابل توجهی از اراضی به این امر اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha