آماده سازی ۶۰ کلاس درس برای مهر امسال در زنجان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: ۶۰ کلاس درس جدید در سطح استان زنجان  برای مهرماه سال جاری در حال آماده سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حمیدرضا اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به آماده سازی کلاس درس در مهرماه سال جاری اظهار کرد: ۶۰ کلاس درس جدید در این استان برای مهرماه در حال آماده سازی است که تاکنون تحویل ۳۴ کلاس از این تعداد قطعی شده و تلاش ما تکمیل همه این کلاس هاست.

وی افزود: آموزشگاه ۱۱ کلاسه شهدای مدافع حرم واقع در کوی جانبازان، آموزشگاه ۱۲ کلاسه شهید آیت الله رئیسی در فاز ۲ گلشهر و آموزشگاه ۸ کلاسه روستایی کهلا، مدرسه ۶ کلاسه غرب شهر زنجان در شهر آرا  از جمله طرح‌های مهمی است که تا مهرماه به بهره برداری می رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: طی سه سال گذشته ۴۸۳ کلاس درس و ۸ سالن ورزشی در این استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شد.

اسلامی ادامه داد: در مجموع طی سه سال گذشته ۹۶ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی اعم از مدرسه، سالن و زمین ورزشی در استان زنجان تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد ما بر جهش در همیاری و همکاری خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس متمرکز است که یکی از منابع تأمین اعتبار نوسازی مدارس خیرین مدرسه ساز هستند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha