زنگ خطر برای مشترکین پرمصرف شهر لامِرد فارس

بازرسین مدیریت مصرف توزیع برق شهرستان لامِرد به مشترکین پر مصرف و به خصوص ادارات و مراکز تجاری پر مصرف هشدار قطعی برق دادند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، مجتبی شیری مدیر توزیع برق شهرستان لامرد در مصاحبه با خبرنگاران گفت:با توجه به گرمای بی سابقه هوا و گنبد حرارتی واقع شده در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا ،شاهد افزایش تقاضای برق مصرفی شده ایم که نیاز هست همه مشترکین در رعایت اصلاح الگوی مصرف و بهینه سازی مصرف انرژی توجه ویژه ای داشته باشند.
ایشان افزود:با توجه به روزهای گرم سال و پیک مصرف و تقاضای مصرف برق در دوم مرداد ماه امسال به عدد ۷۸هزار و ۱۰۶ مگاوات رسید و این مصرف در شهرستان لامرد نزدیک به ۱۹۹.۸ مگاوات ثبت گردیده است ،به کلیه مشترکین پرمصرف اخطار داده شده که در صورت عدم رعایت مصرف بهینه،مطابق با قانون برق آنها در اولویت قطع قرار خواهد گرفت و از طرف دیگر از مشترکین خوش مصرف نیز تقدیر و تشکر میشود.

ایشان در ادامه از آماده باش کلیه نیروهای مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان با ۵ اکیپ فعال و شبانه روزی،خبر داد و افزود همکاران خدوم و زحمتکش این مدیریت بصورت شبانه روزی آمادگی لازم را جهت تامین برق پایدار به مردم شریف شهرستان دارند.

در پایان ایشان از مردم و شهروندان شریف خواستار رعایت مصرف بهینه و رعایت مصرف انرژی در ساعات اوج مصرف شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha