صندوق‌های اخذ رای به تمامی مراکز جمعیتی خراسان جنوبی ارسال شد

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در خراسان جنوبی گفت: صندوق‌های اخذ رای به تمامی مراکز جمعیتی استان حتی در نقاط دور دست و مرزی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، ناصر ناصری جازار روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امیدواریم مردم استان مانند مرحله اول انتخابات، بالاترین درصد مشارکت را رقم بزنند افزود: برگزاری چهار انتخابات (مجلس و ریاست جمهوری) را در سطح کشور طی چهار ماه داشتیم و همه امکانات پشتیبانی انتخابات از جمله تامین خودرو، تغذیه و دیگر اقلام مورد نیاز تامین شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است، سطح خدمات و تدارکات کار سختی است که با همکاری همه دستگاه‌های متولی تمامی امکانات و شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم شده‌ است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: در زمینه پشتیبانی انتخابات کمترین مشکل را حتی در نقاط مرزی و سخت گذر استان نداریم.

ناصری با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم به متولیان قبل از برگزاری انتخابات بیان کرد: زیرساخت‌های‌های ارتباطی در همه شعب اخذ رای قبل از برگزاری ایجاد و آزمایش ارتباطی انجام شد و تاکنون در روند برگزاری انتخابات مشکلی از نظر زیرساخت ارتباطی نداشته‌ایم.

روند رای گیری طبق قانون تا ساعت ۱۸ ادامه یافت و با موافقت وزیر کشور تا ساعت ۲۰ تمدید شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha