چند نکته مهم انتخاباتی دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی در ستاد انتخابات استان چند نکته مهم انتخاباتی را مطرح کرد و گفت: اخذ رای تنها با ارائه کارت ملی و شناسنامه ممکن است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، موسی سلیمی عصر جمعه در ستاد انتخابات استان اظهار کرد: مرحله اول انتخابات در خراسان جنوبی با موفقیت برگزار شد و توانستیم رتبه اول کشوری را از نظر میزان مشارکت به دست آوریم.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: بعد از اینکه مشخص شد انتخابات به دور دوم کشیده شده است جلسات مرتبط و دوره‌های آموزشی ویژه نمایندگان فرمانداران و نمایندگان نامزدها برگزار شد و ابزار ویژه اخذ رأی و تعرفه‌ها نیز به موقع به استان رسید.

سلیمی ادامه داد: شرکت در انتخابات تنها با ارائه شناسنامه و یا کارت ملی هوشمند امکان پذیر است و متولدین ۱۴ تیرماه ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: اگر شناسنامه شهروندان از شناسنامه‌های قدیمی باشد برای شرکت در انتخابات باید کد ملی خود را نیز به همراه داشته باشند و کارت ملی نیز باید کارت ملی هوشمند باشد.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی یادآور شد: کسانی که سواد خواندن و نوشتن ندارند در هنگام حضور در شعبه اخذ رأی حتماً یک فرد معتمد و حتی‌الامکان از اعضای خانواده را همراه خود داشته باشند تا نام نامزد مورد نظر آنها را بر روی تعرفه بنویسد.

سلیمی گفت: زمان انتخابات ۱۰ ساعت است ولی در صورت ضرورت بنا به تشخیص وزیر محترم کشور این زمان تمدید خواهد شد.

وی بیان کرد: کسانی که تاکنون در انتخابات شرکت نکرده‌اند از فرصت باقیمانده برای حضور در انتخابات استفاده کرده و به ساعات پایانی موکول نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha