فاز نخست پروژه پل تا پل ساری با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، نوری استاندار مازندران، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، بابایی کارنامی و عالیه زمانی نمایندگان ساری در مجلس  افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، قبادی در مراسم افتتاح پروژه پل تا پل، با بیان اینکه با وجود مشکلاتی که وجود دارد اما اتحاد و همدلی بین شورا و شهرداری حاکم است لظهار کرد: تیم مدیریت شهری تلاش می‌کند تا ساری را در شأن مرکز نشینان توسعه دهد و پاسخگوی مطالبات مردمی باشد.

وی گفت: طول طرح پل تا پل، از پل کابلی روی دریاچه تجن در منتهی‌الیه جنوبی پارک ملل تا پل شهیدان نوری در ذغالچال ۲ هزار و ۴۰۰ متر به عرض ۲۶ متر است که ۱۶۰۰ متر معادل دو سوم آن به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار ساری ادامه داد: برای ۸۰۰ متر پایانی نیز در سفر دور دوم هیأت دولت به مازندران ۸۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار شهرداری ساری گذاشته شده است، که این میزان برای ابنیه و تملک کفایت نمی‌کند و باید این رقم به ۳۰۰ میلیارد تومان برسد که شهرداری بتواند این طرح را تا پایان سالجاری به اتمام برساند.

شهردار ساری گفت: همچنین بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان برای تملک املاک در مسیر طرح و بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان نیز برای ابنیه فنی پل کابلی برای فاز نخست برآورد شده است.

وی به پروژه سید الشهدای خدمت (پل تاپل) اشاره کرد و افزود: این پروژه پس از 12 سال معطلی با همکاری شورای اسلامی و شهرداری به مرحله پایانی رسید.

شهردار ساری تأکید کرد: شورا و شهرداری در یک مسیر هستند و خدمت به شهروندان هدف مشترک شهرداری و نمایندگان مردم در پارلمان شهری است.
وی درباره سرعت‌گیرها گفت: کنترل سرعت توسط دوربین‌ها باید انجام شود اما در حوزه ای‌تی پیگیر هستیم تا پایش تصویری با نصب ۸۰ دوربین کنترل سرعت به ۲۰۰ دوربین قبلی اضافه شود.
در ادامه رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه از ساکنان جنوب شهر ساری هستیم و در این بیش از ۱۰ سال که پروژه پل تا پل بر زمین مانده است موجب شد تا شرمنده مردم باشیم، گفت: وضعیت این قسمت از شهر اصلا مطلوب نبود و با بازگشایی این پروژه، گشایش در تردد حاصل شد.

شعبانی با بیان اینکه باید مسئولان شهری به‌نحوی عمل کنند تا حق مردم به ویژه شهروندانی که زمین‌های آنان در طرح قرار داشت تضییع نشود، اظهار کرد: نزدیک به ۱۰۰۰ متر دیگری از پروژه باقیمانده است و باید به اتمام برسد.
شعبانی با بیان اینکه البته باید گلایه‌مندی‌های مردم این منطقه را نیز شنید و نسبت به حل مشکلات همت گمارده شود، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده برای این پروژه اعتبار ملی گذاشته شد تا این بخش از شهر به وضع مطلوبی برسد.
رئیس شورای شهر ساری بیان کرد: با حضور وزیر ورزش این پروژه به صورت ضرب‌الاجل برگزار شد.
شعبانی با بیان اینکه در طول یک دهه اخیر مردم جنوب شهر از داشتن خیابان مطلوب برخوردار نبودند این طرح عمرانی موجب شد تا بخشی از ترافیک شهر با این معبر روان شود، اظهار کرد: از مسئولان درخواست داریم تا بخشی از حق عمومی مردم با رسیدگی به زمین‌هایی که در داخل طرح قرار دارد ادای دین کنند و حق الناس بر گردنشان نباشد، این جاده ترانزیت چند محور است و مسیر رسیدن به امام هشتم را برای مردم استان و مسافران هموار می‌کند.
وی اظهار کرد: تلاش همه ما فقرزدایی از این منطقه و بهبود کیفیت زیست آنها است.

پروژه «سیدالشهدای خدمت» (پل تا پل) به طول ۲ هزار و ۴۰۰ متر و عرض ۲۶ متر در انتهای بلوار داراب از پل کابلی شهید رنجبر آغاز و به پل شهید نوری در ذغال‌چال برای تردد آسان ساروی‌ها پیوند خورده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha