آخرین هماهنگی ها جهت برگزاری انتخابات پرشور در کرمان

استاندار کرمان، گفت: آخرین هماهنگی‌ ها، تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در ۱۵ تیر ماه مرور شد.

به گزارش خبرگزاری طبنا و به نقل از استانداری کرمان؛ جلسه ستاد انتخابات استان کرمان ناظر به مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور استاندار کرمان، رئیس ستاد انتخابات استان، رئیس هیأت نظارت و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان و ارتباط وبیناری فرمانداران و اعضای ستادهای شهرستانی‌ برگزار شد.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه، عنوان کرد: در حوزه زیرساخت، تدابیر لازم برای حداکثر آزادسازی ظرفیت انرژی دیده شده است، که مشکلی در روند برگزاری انتخابات به وجود نیاید.

وی ادامه داد: در بحث پشتیبانی نیز هماهنگی و آماده‌ سازی‌ ها برای خودرو صورت گرفته و استان آماده برگزاری انتخابات پرشور است.

استاندار کرمان تصریح کرد: ما مامور هستیم که انتخابات سالم و بدون حاشیه برگزار کنیم. مشارکت بسیار اهمیت دارد و به عنوان مجری، امین رای مردم هستیم.

فداکار عنوان‌ کرد: با همکاری هیأت نظارت، انتخابات ۱۵ تیر ماه همانند دور قبل در کمال صحت و سلامت برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: هیچ تغییراتی به لحاظ تعداد صندوق‌ ها، شعب و عوامل اجرایی انتخابات نسبت به دور اول نخواهیم داشت.

استاندار کرمان خاطرنشان ساخت: مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیر ماه با ۲ هزار و ۴۲۸ شعبه اخذ رای و ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی در استان کرمان برگزار می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha