شهردار لامِرد  روز شهرداری ها و دهیاریها را تبریک گفت

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد در پیامی چهاردهم تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان این عرصه تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، بمناسبت چهاردهم تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد در پیامی را به فعالان این عرصه تبریک گفتند.دراین پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم تیر ماه که در تقویم به نام روز شهرداری ها و دهیاری ها نامگذاری شده فرصت ارزشمندی است تا ضمن تبریک این روز مبارک به همه شهرداران، دهیاران و همچنین کارکنان خدوم و پرتلاش شهرداری ها و دهیاری های کشور تشکر و قدردانی نماییم که با تلاش و برنامه ریزی شبانه روری در حال خدمت رسانی به مردم شریف می باشند.
در هر شهر و روستا رابطه مستقیمی بین مردم و این دو نهاد اجتماعی وجود دارد و هر چه که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بتوانند در عرصه خدمت رسانی به مردم و عمران و آبادانی شهرها و روستاها به وظایف خود به شکل بهتری عمل کنند قطعا تاثیر این خدمات به صورت مستقیم متوجه مردم خواهد بود.
با عنایت به اینکه فردا بزرگترین رخداد سیاسی کشور را پیش رو داریم و جایگاه حضور و مشارکت آگاهانه و مسئولانه مردم بسیار تعیین کننده و نقش آفرین است لذا از تمامی شهروندان و دوست داران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دعوت می نماییم تا با حضور پرشور، آگاهانه و بابصیرت خود حماسه ای دیگر در برگ های زرین کتاب تاریخ انقلاب رقم بزنند.

اینجانبان ضمن تبریک ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها به تمامی خادمان عرصه شهری و روستایی، برای تمامی خدمتگذاران این دو نهاد اجتماعی و مردمی توفیق روز افزون و سلامتی از درگاه خداوند متعال آرزومندیم و رجاء واثق داریم با همت کارکنان و خادمان شهرداری ها و دهیاری ها، شاهد فردائی بهتر در انتظار ساکنان شهرها و روستاهایمان باشیم.

علی محمودی _ شهردار لامِرد
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha