قطعی برق ۵۵ درصد از کلانشهر کرمان

مدیر عامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در پاسخی کوتاه اعلام کرد: برق حدود ۵۵ درصد از نقاط مختلفی شهر کرمان به علت نقص فنی و حادثه در خطوط انتقال برق ورودی شهر کرمان دچار قطعی شده است.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ ظهر امروز، به دلیل نقص فنی، برق حدود ۵۵ درصد از کلانشهر کرمان قطع شد و این در حالی بود، که ساکنان این شهر در حال تجربه گرمای حدودا ۴۰ درجه بودند.

محمد سلیمانی مدیر عامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در پاسخی کوتاه، اعلام کرد: برق نقاط مختلف شهر کرمان به علت نقص فنی و حادثه در خطوط انتقال برق ورودی شهر کرمان دچار قطعی شده است.

وی افزود: همکاران ما در شرکت سهامی برق منطقه ای کرمان در حال بررسی و رفع مشکل هستند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان کرمان، همچنین از شکیبایی شهروندان کرمانی برای قطعی برق در شبکه قدردانی و اظهار کرد: این مشکل به زودی رفع خواهد شد.

روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان نیز در این مورد، اطلاعیه ای صادر کرد:

به اطلاع همشهریان محترم می رساند؛ بدلیل شرایط جوی و طوفان نقطه ای شدید بر روی خطوط انتقال برق شهر کرمان موجب قطع یکی از خطوط برق گردیده است.

که این مورد، با توجه به هوای گرم و افزایش بار سایر خطوط و پست های فوق توزیع برق باعث خاموشی در برخی نقاط شهر کرمان شده است و گروه های تعمیراتی و اجرایی در حال رصد و بررسی حادثه و رفع آن هستند.

با عرض پوزش خواهشمند است با صبوری و خویشتنداری و همچنین مصرف بهینه برق خادمان خود را در صنعت برق یاری نمایید.

ساعاتی پس از قطع گسترده برق در کلانشهر کرمان، روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ ای کرمان اعلام کرد: ضمن تشکر از همراهی و صبوری مردم به اطلاع می رساند که مشکل ایجاد شده با تلاش بی وقفه کارکنان فنی برق منطقه‌ ای رفع و خاموشی‌ های ایجاد شده، برطرف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha