شهرداری تعهدی در برابر  ترمیم حفاری های آبفا زنجان ندارد

شهردار زنجان گفت: شهرداری در مقابل ترمیم حفاری های شرکت آب و فاضلاب هیچ تعهدی ندارد، ولی متاسفانه به دلیل عدم انجام کار توسط شرکت آبفا،طی چند ماهه اخیر ۶۰۰ ترمیم حفاری توسط شهرداری زنجان انجام شد که رقم بسیار بزرگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان علیرضا فیروزفر روز سه شنبه(۱۲ تیرماه) در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه در ادامه نهضت آسفالت، امسال نیز بموقع کارخانه های آسفالت شهرداری که بروز رسانی شده بود شروع به کار کردند، اظهار کرد: در این راستا تلفیقی از آسفالت تولیدی شهرداری و آسفالت پیمانکار انجام و بسیاری از معابر مهم شهر زنجان در سال جاری آسفالت ریزی خوبی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه آمار تناژ آسفالت در زنجان نسبت به سال گذشته بیشتر است، بیان کرد: بسیاری از مناطق در سطح شهر زنجان که مورد درخواست شهروندان بود آسفالت ریزی انجام شد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه این روزها تخریب های زیادی از خانه های تملک شده در شهر اتفاق می افتد، افزود: همچنین تعداد زیادی از بازگشایی‌ها نیز در سطح شهر انجام شده است که به زودی گزارشی در این مورد جمع‌بندی و ارائه خواهد شد.

فیروز فر با بیان اینکه تاکنون ۲۷ هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح شهر زنجان انجام شده است، اظهار کرد: از این مقدار آسفالت ریزی ۲۳ هزار تن آسفالت تولیدی خود شهرداری زنجان و ۴ هزار تن توسط پیمانکار انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به سوال یکی از اعضای شورا در خصوص خیابان خیام گفت: بهبود وضعیت این خیابان به همکاری اهالی نیاز دارد و بدون اصلاح نهر، انجام آسفالت هدر دادن اموال محسوب می‌شود و در تلاش هستیم امسال این منطقه را سر وسامان دهیم.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه حجم حفاری‌ها در سطح شهر بسیار زیاد است، بیان کرد: باید فکری برای حفاری های حاصل از اتفاقات خط لوله آب شود چرا که اگر برای شبکه آب زنجان فکر نشود در آینده مشکلات زیادی خواهیم داشت و معابر شهر به حالت قبلی خود برمی گردند.

فیروزفر با بیان اینکه شهرداری در مقابل ترمیم حفاری های شرکت آب و فاضلاب هیچ تعهدی ندارد، گفت: ولی متاسفانه به دلیل عدم انجام کار توسط شرکت آبفا، در طی چند ماهه اخیر ۶۰۰ ترمیم حفاری توسط شهرداری انجام شد که رقم بسیار بزرگی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ اکیپ دستی مشغول فعالیت هستند و ۲ اکیپ دیگر نیز در طی مراحل قانونی قرار دارند، افزود: این تعداد اکیپ حفاری پاسخگوی نیاز شهر زنجان است ولی انتظار می‌رود شرکت آب و فاضلاب در ترمیم حفاری  های فاضلاب همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha