کردستان آماده برگزاری دور دوم انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات کردستان از فراهم بودن امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کردستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، مهدی رمضانی اظهار کرد: همان هزار و ۲۹۶ شعبه اخد رای که در دور اول در نظر گرفته شده بود، برای این دور از انتخابات نیز برقرار است.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ هزار عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی کار برگزاری انتخابات در دور دوم را نیز برعهده دارند، افزود: ساختار برگزاری انتخابات تقریبا تغییری نداشته و همان امکانات و زیرساخت های دور اول فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات کردستان تاکید کرد: ارکان انتخابات یعنی سلامت و امنیت، جزو ضروریات بوده و برای حفاظت از آرا مردم آمادگی کامل وجود دارد.

رمضانی سلامت انتخابات را خط قرمز این ستاد عنوان کرد و گفت: رای حق الناس است و اجازه نمی دهیم این حق ذره ای تضییع شود، همچنانکه دور اول انتخابات نیز در کمال سلامت و امنیت برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم مشارکت گسترده مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و افزود: مردم با احساس تکلیف و موقعیت شناسی، در راستای توسعه کردستان و توان افزایی رایزنی مدیریت استانی در سطح ملی، مشارکتی پرشور در انتخابات داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات کردستان به توجه ویژه دولت سیزدهم به استان اشاره داشت و اضافه کرد: پشتوانه مردم و مشارکت حداکثری آنان در این رویداد سیاسی، زمینه توسعه هر چه بیشتر استان را فراهم می کند.

رمضانی از مردم خواست با درک شرایط موجود در سطح ملی و فراملی، شرکتی پرشور در انتخابات داشته باشند و ادامه داد: مردم سالاری و رجوع به آرا عمومی، برای دشمنان قابل تحمل نیست، بنابراین مردم با مشارکت گسترده در انتخابات، بدخواهان کشور را ناامید کنند.

وی بر لزوم دقت نظر مردم در انتخاب فرد اصلح از بین ۲ نامزد تاکید و اظهار کرد: مردم کسی را انتخاب کنند که بتواند کشور را به خوبی اداره کند؛ چرا که ریاست قوه مجریه بسیار مهم است.

رئیس ستاد انتخابات کردستان خواستار ورود جدی دانشجویان، جوانان و اساتید برای روشنگری اهمیت شرکت در انتخابات پیش رو و تبیین شاخص های فرد اصلح برای مردم شد.

رمضانی بیان کرد: با توجه به فرهیختگی و فرزانگی مردم استان، قطعا کردستانی ها براساس شاخص، فردی اصلح را انتخاب و به فضاسازی ها توجه نمی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha