کد خبر: 218220
۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹
انتخابات خلق حماسه‌ای دیگر

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: حضور مردم در شعبه‌های اخذ رای فارس بسیار چشمگیر و پرشور است؛ و تا پایان روز شاهد حماسه‌ای دیگر از ملت ایران هستیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه ملت ایران در همه سال‌های پس از انقلاب اسلامی حماسه آفریده‌اند، گفت: حضور مردم در شعبه‌های اخذ رای فارس بسیار چشمگیر و پرشور است؛ قدردان آنها هستیم و امیدواریم تا پایان روز شاهد حماسه‌ای دیگر از سوی ملت ایران باشیم.


آیت‌الله لطف‌الله دژکام پس از نماز جمعه امروز شیراز در شبستان امام خمینی (ره) شاهچراغ (ع)، برای انداختن رای خود به صندوق به شعبه حرم مطهر آمد و کنار مردم، در صف ایستاد.


او گفت: افتخار می‌کنم که پشت سر ملتمان هستم و این ۴۵ سال از حرکت کردن پشت سر مردم ضرر نکرده‌ام.


او ادامه داد: ملت ایران همیشه حماسه آفریده اند، امروز چشم‌های بسیاری در دنیا، ایران را نظاره می‌کند، مشارکت مردم دوستان را شاد کرده که پشتیبانی عظیم ملت از انقلاب اسلامی کماکان ادامه دارد و دشمنان را از اینکه هرچه برای گرفتن انگیزه مردم کوشیدند، بی ثمر مانده ناکام می‌کند.


امام جمعه شیراز اضافه کرد: امیدواریم این حرکت عظیم ارزشی ملت مورد قبول خدای متعال قرار گیرد و دل امام زمان (عج) را خشنود و رهبر معظم انقلاب را شاد کند و کشور را به سوی قله‌های پیشرفت و آبادی و سعادت به پیش ببرد.


دژکام گفت: امیدواریم خداوند در پایان هم از حیث حماسه حضور و هم انتخاب کسی که بهترین خدمتگزار ایران و اسلام باشد نصیب ایران کند و این پیروزی را جشن بگیریم و شکرگزار باشیم.


وی گفت: رسانه‌های بیگانه همیشه می‌کوشند که اگر چه حضور پررنگ را ببینند، اما آنرا کمرنگ کنند، اما خورشید پشت ابر نمی‌ماند و این حرکت ضربه‌ای دیگر به پروپاگاندای آنها و زمینه سازی رسانه‌ای است که وضعیت کشور را نامناسب جلوه می‌دهند.


وی اظهار کرد: حضور پرشور مردم نشان می‌دهد که مردم استوار و مقاوم پای کار انقلاب و دین و کشور ایستاده‌اند.


نماینده ولی فقیه در فارس گفت: تردیدی نیست که رای مردم رئیس جمهور را انتخاب می‌کند و در نظام جمهوری اسلامی ایران، آنچه تعیین کننده است همین رای مردم خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha