انتخابات نشان دهنده جمهوری اسلامی پویا است

استاندار زنجان گفت: برگزاری انتخابات نشان می دهد که جمهوری اسلامی پویا است و می تواند برای مردم جایگاه را ایجاد کند تا بتوانند با شرکت در انتخابات برای سرنوشت کشور تصمیم بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محسن افشارچی روز جمعه(۸ تیرماه) با حضور در محل شعبه اخذ رای در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این سومین انتخاباتی است که استان زنجان در طی ۴ ماه اخیر رخ داده است، اظهار کرد: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است که در طی کمتر از ۵۰ روز از شهادت رئیس جمهور کشور امکان برگزاری انتخابات را برای مردم فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه اهمیت حضور در انتخابات ریاست جمهوری بسیار بالا است، افزود: چرا که مردم برای ۴ سال تدبیر امور و معیشت خودشان و تدبیر کشور را به دست یک نفر می سپارند پس باید دقت فراوانی شود تا نفعی برای کشور و مردم داشته باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در استان زنجان ۱۴ هزار نفر برای صندوق های رای سازماندهی شده است، افزود: در حال حاضر تمامی شعب اخذ رای استان در استان فعال است.

افشارچی با بیان اینکه برگزاری انتخابات نشان می دهد که جمهوری اسلامی پویا است، بیان کرد: جمهوری اسلامی بخوبی می تواند برای مردم جایگاه را ایجاد کند تا بتوانند با شرکت در انتخابات برای سرنوشت کشور تصمیم بگیرند.

وی تصریح کرد: حضور در انتخابات این یک آورده بسیار مهم برای جمهوری اسلامی ایران است، افزود: امیدواریم که مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بتواند مسائل اجرایی کشور را برای ۴ سال آینده پیش ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha