کد خبر: 218145
۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان اعلام کرد:

آمادگی ۲ هزار و ۴۲۸ شعبه اخذ رای در استان کرمان

تاکنون پرونده تخلفاتی انتخابات و حاشیه در استان کرمان نداشتیم.
آمادگی ۲ هزار و ۴۲۸ شعبه اخذ رای در استان کرمان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان کرمان، گفت: ۲ هزار و ۴۲۸ شعبه اخذ رای در استان تدارک دیده شده است و ۶۰ هزار نفر نیز عوامل اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ رحمان جلالی صبح چهارشنبه ۶ خرداد ماه در نشست خبری آخرین تدابیر و تمهیدات برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عنوان کرد: فرآیندی که به طور معمول طی ۹ ماه باید انجام‌ گیرد، به دلیل شهادت آیت‌ الله رئیسی در مدت زمان ۳۰ روز و فشرده انجام شد.

وی تصریح کرد: به منظور برگزاری شایسته انتخابات تدابیر و تمهیدات لازم در ستاد انتخابات استان کرمان اندیشیده شده است و با اشاره به شهادت رئیس جمهور و برگزاری انتخابات زودهنگام، فرایند برگزاری این انتخابات طی ۳۰ روز رقم خورد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان تاکید کرد: با اشاره به اینکه مسئولیت امنیت انتخابات با فراجا و با کمک سپاه و بسیج است، از نظر امنیتی هیچ مشکلی نداریم و زیرساخت ها و ظرفیت‌ های امنیتی در استان ایجاد و اطلس امنیتی انتخابات بازخوانی شده است.

جلالی افزود: تدابیری اندیشیده شده که مدیران کل استان در کنار فرمانداران شهرستان‌ ها در انتخابات به منطور پشتیبانی شعب اخذ رای به عنوان مُعین هر منطقه حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: با اعلام رسمی آغاز فرآیند انتخابات از ۷ خرداد ماه، بلافاصله ستادهای استانی و شهرستانی و کمیته‌ ها شکل گرفت، ضمن اینکه کمیته زیرساخت و زیربنایی به دلیل شرایط هوایی در این دوره اضافه شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، بیان کرد: ۲ هزار و ۴۲۸ شعبه اخذ رای در استان دیده شده و ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

جلالی همچنین از برگزاری دوره‌ های آموزشی در سطوح عمومی و تخصصی برای تمام رده‌ های اجرایی انتخابات، آماده‌ سازی زیرساخت‌ شعب و اتصال فیبرنوری بخشداری‌ ها، استقرار تیم امداد سایبری برای پشتیبانی و پاسخگویی در صورت بروز مشکل خبر داد.

وی اظهار داشت: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تنها با شناسنامه و یا کارت ملی امکان‌ پذیر است و سن رای‌ دهندگان نیز ۱۸ سال تمام است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان خاطرنشان ساخت: بر اساس نظرسنجی‌ های صورت گرفته، مشارکت بهتری را در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نسبت به دیگر انتخابات خواهیم داشت.

جلالی اذعان داشت: تاکنون سه جلسه با حضور نمایندگان ستادهای کاندیداهای انتخابات ریاست‌ جمهوری در استان کرمان برگزار شده و همچنین تا امروز سه کاندیدا نیز در استان کرمان حضور داشته‌ اند و هیچ پرونده تخلفاتی و مشکل و حاشیه‌ ای در استان نداشته ایم.

آمادگی ۲ هزار و ۴۲۸ شعبه اخذ رای در استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha