مردمی سازی فعالیت های مذهبی در دستور کار تبلیغات اسلامی است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره مردمی سازی فعالیت های فرهنگی مذهبی بیان کرد: وظیفه تبلیغات اسلامی بستر سازی، ظرفیت سازی و حمایت از این فعالیت ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حجت الاسلام علی یوسفی روز پنجشنبه(۳۱ خردادماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با بیان اینکه امسال سالروز تاسیس سازمان تبلیغات با دهه امامت و ولایت متقارن شده است، اظهار کرد: هویت و ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی نشر معارف دینی و مذهبی و ترویج آن در جامعه اسلامی است و نقطه اوج این فعالیت ها از غدیر آغاز می شود.

  وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی ترویج غدیر و ولایت است، افزود: در نظام جمهوری اسلامی مسئله ولایت یک رکن اصلی است و ما نیز وظیفه داریم در زمینه غدیر با تمام توان در جامعه با قوت تمام مسئله غدیر را دنبال کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی پس از تاسیس در طی سال های متمادی با تمام توان در حوزه تبلیغ دین در مساجد، هیأت مذهبی و آحاد مردم فعالیت می کند، بیان کرد: در سال های اخیر تلاش  بسیاری در حضور مردم در این عرصه ها بوده که با فعال کردن حلقه های میانی در ترویج  معارف اسلامی و تروبج دین، سبک زندگی دینی اسلامی و دخیل کردن آحاد مردمدر دستور کار قرار گرفت.

حجت الاسلام یوسفی ادامه داد: تلاش بر تقویت فعالیت های قرآنی و ایجاد تشکل های قرآنی ، هیأت مذهبی و ترویج معارف اهل بیت، حوزه تبلیغ دین در مساجد توسط روحانیون ، استفاده از ظرفیت فضای مجازی از سایر ماموریت های این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته اقدامات مناسبی صورت گرفته که نتایج خوبی را در سطح استان  داشته است، گفت: مهمترین رسالت امروز ما هدایت نسل نو به سمت معارف دینی است که در این راستا تلاش می کنیم در تمام حوزه ها ورود به حوزه نسل نو اتفاق بیفتد.

این مسئول تاکید کرد: همگانی کردن برخی مناسبت ها و رویداد ها است که به نوعی نتوانسته ایم در جامعه  مردم را پای کار بیاوریم که در این راستا موضوع غدیر مورد تاکید سازمان است تا مورد مغفول قرار نگیرد.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره مردمی سازی فعالیت های فرهنگی مذهبی بیان کرد: وظیفه تبلیغات اسلامی بستر سازی، ظرفیت سازی و حمایت از این فعالیت ها است که خوشبختانه این اقدامات در چند سال اخیر در این سازمان تقویت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha