کد خبر: 216656
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۳

رییس آبفا قایمشهر خبر داد: عملیات رفع شکستگی خط انتقال ۵۰۰ واقع در خیابان تهران، نبش اسکندر کلا یکی از ازاین حوادث غیر مترقبه در شبکه آبرسانی شهرستان قائم شهر بود.

به گزارش طبنا،  آمادگی مستمر و مقابله با هرگونه بحران و مشکل آبی در جهت تسهیل و تسریع در روند خدمت رسانی به مردم از سیاست ها و اهداف اصلی امور آب و فاضلاب قائم شهر است که این مهم  در مواقع بروز حوادث محیطی و شکستگی های شبکه آبرسانی بیشتر نمود پیدا می کند.

مصطفی زمانی مدیر امور آب و فاضلاب قائم شهر ،پیگیری  واقدام بموقع شرکت آب و فاضلاب در رفع مشکلات مردم و مشترکان را از دغدغه های کارکنان شرکت آب و فاضلاب دانست که این خدمات مستمر برای رفاه حال و خرسندی و رضایت مندی شهروندان و مشترکان آبفا همواره ادامه دارد.

زمانی گفت:  عملیات رفع شکستگی خط انتقال ۵۰۰ واقع در خیابان تهران، نبش اسکندر کلا یکی از ازاین حوادث غیر مترقبه در شبکه آبرسانی شهرستان قائم شهر بود که شب گذشته به همت کارکنان سخت کوش امور آب و فاضلاب در کوتاهترین زمان مرتفع شد.

 مدیر امور آب و فاضلاب قائم شهر یاد آور شد: در عملیات رفع  آسیب دیدگی خط انتقال ۵۰۰ نبش اسکندرکلا که از ساعت ۱۸ یکشنبه توسط کارکنان پرتلاش معاونت بهره برداری و توسعه آب و واحد شبکه و اتفاقات  آبفای  قائم شهر آغاز شده بود در ساعت ۵بامداد امروز دوشنبه برطرف و مشترکین منطقه از نعمت داشتن آب شرب برخوردارشدند.

زمانی گفت: طرح اصلاح خطوط شبکه آبرسانی قائم شهررا  به عنوان یک ضرورت از پروژه های بزرگ شرکت آب و فاضلاب استان مازندران در این شهرستان  معرفی کرد  که با پیگیری و تلاش های شبانه روزی امور آب وفاضلاب  قائم شهر در حال اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha