اعمال قانون پلاک ۵۰۰ هزار فقره موتورسیکلت/ توقیف ۳۸۰۰ دستگاه

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن گفت: در خصوص تخلفات پلاک در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۵۰۰ هزار دستگاه اعمال قانون شده اند و حدود ۳۸۰۰ دستگاه نیز توقیف شده اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبناسرهنگ علی اصغر شریفی، صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می‌شد، حضور یافت و در خصوص اعمال قانون و توقیف تخلفات پلاک توضیح داد.


سرهنگ شریفی گفت: در خصوص تخلفات پلاک در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۵۰۰ هزار دستگاه اعمال قانون شده اند و حدود ۳۸۰۰ دستگاه نیز توقیف شده اند.


وی افزود: در خصوص این ۳۸۰۰ دستگاه خودرو خود فرد نیز بدلیل مخدوشی پلاک و تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه به مراجع معرفی شد ه اند.


سرهنگ شریفی گفت: در خصوص موتورسیکلت نیز بالغ بر ۲۰۰ هزار فقره اعمال قانون صورت گرفته و ۳۲ هزار توقیفی نیز صرفا در مورد پلاک داشته ایم.


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت:رفع اثر از پوشش پلاک نیز از ۷ آذر ۱۴۰۲ شروع شد گه ادامه دار نیز هست تا پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰ هزار مورد رفع اثر از پلاک خودروها و ۸۲ هزار مورد نیز برای موتورسیکلت‌ها انجام گرفته است.


وی گفت: رفع اثر از در سال ۱۴۰۳ نیز که از اواسط فروردین ماه شروع کرده ایم تا کنون ۸۱۹۱ دستگاه رفع اثر از خودرو و ۱۸۲۵۴ مورد نیز در خصوص موتورسیکلت‌ها رفع اثر صورت گرفته است.


سرهنگ شریفی گفت: رفع اثر عبارت از اینکه تمامی موانع و اجسامی مانند ماسک، زنجیر گل و لای، طلق و ... که بر روی پلاک موتورسیکلت وجود دارد در همان محل برداشته می‌شود و اعداد پلاک مشخص و واضح می‌گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha