بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در لیگ برتر حضور دارند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: استان کرمان با وجود بیش از ۵۰ تیم در رقابت‌ های لیگ‌ برتر و بیش از ۱۲۰ تیم در سطح رقابت‌ های کشوری، مرهون پیشکسوتان این عرصه است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ آئین تجلیل و نکوداشت ۲۰۰ نفر از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان، با حضور حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، شهباز حسن‌ پور منتخب مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، امیر حسن‌ زاده معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار کرمان و مهدی جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان برگزار شد.

میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در این آیین گفت: از همه پیشکسوتان ورزشی در همه عرصه‌ ها باید تجلیل به عمل آید.

وی با اشاره به وضعیت مناسب فوتبال استان کرمان، بیان داشت: بذر این موفقیت‌ ها را پیشکسوتان در شرایط سخت کاشتند و امروز ما به عنوان امانتدار میوه آن زحمات را می‌ چینیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در ادامه با یادآوری حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در ادامه تصریح کرد: امیدواریم قدردان شهدا باشیم و مسیری که جامعه ورزش با تاسی از شهدا ترسیم می‌ کند، همواره در کنار همه افتخار آفرینی‌ ها و قهرمانی‌ ها قدردان ارزش‌ ها باشند.

پاریزی اظهار کرد: استان کرمان از ابتدای سال تا کنون سه قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد؛ به طوری که تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان لیگ برتر ایران شد و تیم فوتبال بانوان خاتون بم دهمین قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد و همچنین هندبال مس کرمان نیز قهرمانی خود را تثبیت کرد.

ویی بر لزوم توسعه متوازن زیرساخت‌های ورزشی استان تاکید و خاطرنشان کرد: استان کرمان بیش از ۵۰ تیم در رقابت‌های لیگ‌های برتر و بیش از ۱۲۰ تیم در سطح رقابت‌ های کشوری دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha