ما مخالف تک صدایی در دانشگاهها هستیم

اسماعیل قزل سفلی گفت : ما مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم ، در دانشگاه ها باید چند صدایی وجود داشته باشد و راه برای فعالیت تشکل های دانشجویی همواره شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، اسماعیل قزل سفلی ، در جمع مدیران دانشکده های فنی و حرفه‌ای استان در شیراز افزود: عملیات و پاسخ تنبیهی نظام سبب شد که قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی به جهان دیکته شود و همه متوجه شدند که این قدرت بازدارندگی با مولفه علم، ایمان، صبر و استقامت جوانان ما به وجود آمده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیویستی دیگر به آن گنبد آهنین امیدی ندارد اما هنوز به رسانه‌های خود امیدوار است و اگر مجاهدین ما در جنگ سخت پیروز شده و خوب عمل کردند الان نوبت ماست که در جنگ نرم و در جهاد تبیین به هجمه های دشمن پاسخ دهیم.

او اظهار کرد: در حوزه علمی نیز از دانشگاه ها انتظار می رود که در جهت بالا نگاه داشتن سطح سواد و رتبه علمی بکوشند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: آشنا کردن جوانان با پیشرفت ها، ارتباط دانشگاه با حوزه‌های صنعت و کسب و کار و ایجاد نشاط سیاسی در دانشگاه‌ها از جمله ماموریت هایی است که مسئولان و متولیان دانشگاه باید با جدیت دنبال کنند.

قزل سفلی افزود: ما مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم، در دانشگاه ها باید چند صدایی وجود داشته باشد و راه برای فعالیت تشکل های دانشجویی همواره شود.

وی ادامه داد: باید دانشگاهی سرشار از نشاط سیاسی رقم بزنیم و از اینکه مورد انتقاد و مطالبه گیری قرار گیریم هراس نداشته باشیم چرا که بالندگی و پویایی در همین چالش ها ایجاد می شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: اگر در دانشگاه تریبون آزاد، مناظره و سخنرانی دانشجویی برگزار نشود، نمره مدیران دانشگاه مطلوب نخواهد بود؛ باید زمینه را برای انتقاد و مطالبه گیری دانشجویان فراهم کنیم.

وی گفت: مدیریت آنجا معنا پیدا می کند که بتوان در کمبودها و چالش ها، مجموعه تحت مدیریت را پیش برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha