یک رشته دکتری به تصویب رسید و یک رشته دیگر در مراحل نهایی تصویب قرار دارد

یک رشته دکتری دردانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد به تصویب رسید و یک رشته دیگر در مراحل نهایی تصویب قرار دارد

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از تصویب یک رشته دکتری در این واحد دانشگاهی خبر داد .
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد گفت: با تلاشهای دکتر انصاری معاونت علمی دانشگاه و همکاری کارکنان و اساتید واحد، رشته دکتری مهندسی مکانیک (بیو سیستم – انرژیهای تجدید پذیر) با کد ۵۰۳۸۹ که از مدتها قبل مورد پیگیری قرار گرفته بود پس از تایید نهایی دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب نهایی رسید و در دفتر چه امسال بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه قرار گرفت.

دکتر سید احمد هاشمی اظهار داشت: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته رشته دکتری مدیریت آموزشی به همراه ۷ رشته در مقطع کارشناسی ارشد در مراحل پایانی تصویب قرار دارد که با توجه به تایید شاخصها و استانداردهای آموزشی و پژوهشی واحد لامرد توسط کارشناسان و ارزیابان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص ایجاد شرایط لازم و مطلوب برای دایر شدن رشته های مقاطع تحصیلات تکمیلی، در آینده نزدیک ۸ رشته اشاره شده به جمع رشته های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد اضافه خواهد شد.

وی وجود رشته های متنوع در مقاطع مختلف تحصیلی به خصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی با توجه به نیازهای جوانان و شرکتها، ادارات و صنایع منطقه را نقطه عطفی برای جوانان و خانواده های محترم آنها دانست که در راستای سهولت ادامه تحصیل و کاهش هزینه های تحصیلی کمک شایان توجهی به خانواده ها نموده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد تصریح کرد به منظور تسریع در حل مشکلات دانشجویان شماره همراه ۰۹۱۷۰۲۶۱۸۶۶ و شماره ثابت ۰۷۱۵۲۷۲۰۳۶۰ روابط عمومی دانشگاه، آماده پاسخگویی به سوالات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان و داوطلبان می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha