سرمایه‌گذاری در حوزه تربیت هنرمند در گام دوم انقلاب ضروری است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در گام دوم انقلاب در زمینه تربیت هنرمند به عنوان نقش آفرین اصلی هنر باید بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ، اسماعیل قزل سفلی در آیین ‌معرفی چهره سال هنر انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۲ در شیراز افزود: ما در 40 سال نخست انقلاب در حوزه مدیریت های مختلف هنری اقدامات خوب و فراوانی انجام دادیم اما در حوزه تربیت هنرمند باید کار و تلاش بیشتری شود.

وی ادامه داد: هنرمندان 2 وظیفه دارند که یکی درون نظام جمهوری اسلامی است و آن اینکه هنر باید علیه بی عدالتی ها و کج تابی ها خروش کند و در این مسیر هنرمندان باید با در کنار مردم و مشکلات آنها در حوزه های مختلف اجتماعی قرار گیرند و آن مشکلات را فریاد زده و مطالبه گری کنند.

او اظهار کرد: در خارج از کشور هم آنچه که می‌تواند صدور انقلاب را رقم بزند، فقط در سایه استفاده از ابزار هنر می‌تواند اتفاق بیافتد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تمام همایش های علمی و اقدامات در حوزه های مختلف در جای خود برای افزایش معرفت به انقلاب قطعا مفید و موثر است اما آنچه که می‌تواند صدور انقلاب را رقم بزند، هنر و هنرمندان متعهد به انقلاب هستند.

قزل سفلی، با بیان اینکه شاهد یک هم افزایی خوب بین متولیان عرصه فرهنگ و هنر در شهر شیراز هستیم افزود: باید این فرصت طلایی را برای تربیت هنرمندان جوان قدر بدانیم و سنین پایه به دنبال کشف استعدادها باشیم.

وی ادامه داد: باید زمینه های لازم را در شئون مختلف هنری آغاز کنیم چرا که آینده انقلاب از آن جوانان و در عرصه هنر از آن جوانان هنرمند است که هم برای بیان مشکلات، مستضعفان و محرومان و مردم، هم علیه بی عدالتی و هم علیه فساد قیام کنند و هم مشکلات را منطقی و هنرمندانه و با ظرافت فریاد بزنند و در کنار مردم باشند و در گام دوم انقلاب در جهت صدور انقلاب اسلامی در جهان بین الملل تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، ضمن تبریک عملیات غرور آفرین وعده صادق گفت: در این عملیات یک هماهنگی بسیار ویژه در بحث میدان و دیپلماسی اتفاق افتاد و فرزندان امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب میدان را به خوبی مدیریت کردند و یک عملیات ترکیبی پهپادی و موشکی و مستقیم علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی با پشتیبانی سیاسی و دیپلماسی بسیار خوب دولت با محوریت وزارت امور خارجه انجام دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha