وعده جدید مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان و کادر فنی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وعده پرداخت بخش دیگری از مطالبات بازیکنان پس از بازی با صنعت نفت آبادان را داد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان روز پنجشنبه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد. سرخپوشان پایتخت در حالی کورس قهرمانی با استقلال تهران در صدر جدول دنبال می‌کنند که مشکلات مالی همچنان دغدغه اصلی بازیکنان و مربیان این تیم است.

سرخپوشان پایتخت بین ۴۰ تا ۴۸ درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند تا به هیچ وجه از وضع موجود راضی نباشند و در گفت و گو با رسانه‌ها این موضوع را عنوان کنند. رضا درویش مدیرعامل باشگاه که هفته گذشته برای بیان مشکلات مالی موجود به تمرین این تیم رفته بود از بازیکنان خواست تا با حفظ تمرکز روی دیدارهای پیش رو به سه امتیاز بازی‌ها فکر کنند و نگران پرداخت پول نباشند.

مدیرعامل سرخپوشان به اعضای تیم قول داده است در روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه حدود ۱۰ درصد به طور قطع به اعضای تیم پرداخت خواهد شد. همچنین اعضای خارجی نیز تا ۱۵ اردیبهشت ماه بخش دیگری از قراردادهای خود را دریافت خواهند کرد تا دریافتی آنها مثل سایر نفرات شود.

درویش در حالی قصد پرداخت پول به بازیکنان و مربیان فعلی پرسپولیس را دارد که قرار بود طلب یحیی گل محمدی سرمربی پیشین سرخپوشان را پرداخت کند اما هنوز موفق به انجام آن نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha