نابودی رژیم صهیونیستی قطعی و فوری است

مدیرکل ثبت اسناد و عضو شورای قضایی استان کرمان با اشاره به جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی، این اقدامات را ناشی از استیصال و افول این رژیم دانست و گفت: نابودی رژیم صهیونیستی قطعی و فوری است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از ثبت و اسناد استان کرمان؛ صبح امروز ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ راهپیمایی روز جهانی قدس در محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه پایتخت مقاومت جهان اسلام، همزمان با سایر شهرهای کشور و دیگر نقاط جهان برگزار شد.

در این اجتماع انسانی، آحاد جامعه از تمام سنین و سلایق ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین، اقدامات مذبوحانه و جنایت‌بار رژیم کودک‌ کش را با فریادهایی از سر خشم و نفرت محکوم کردند.

در حاشیه این مراسم که با حضور حداکثری اقشار مختلف و از جمله خانواده بزرگ ثبت اسناد و املاک و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج استان کرمان برگزار شد، سید مهدی هاشمی مدیر کل ثبت اسناد استان اظهار داشت: امروز به برکت مجاهدت‌ های شهید القدس حاج قاسم سلیمانی، محور مقاومت در اوج اقتدار است و رژیم صهیونیستی به تعبیر قرآن کریم، به مانند خانه عنکبوت و ای بسا از خانه عنکبوت هم متزلزل‌ تر است.

وی؛ ضمن اشاره به جنایات رذیلانه و بی‌ شرمانه صهیونیست‌ ها افزود: رژیم صهیونیستی در سراشیبی زوال و نابودی قرار گرفته است و به مانند فرد در حال غرق شدن در باتلاق، دست و پا می‌ زند و به هر مستمسکی چنگ می‌ اندازد؛ اما نفس‌ های او به شماره افتاده است و نابودی این رژیم قطعی و فوری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha