یک هزار و ۵۰۰ بسته کمک های مومنانه در کرمان توزیع شد

با همت قرارگاه جهادی مهندسی حاج احمد متوسلیان و استانداری کرمان، یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و کمک‌ های مومنانه مردمی میان خانواده‌ های نیازمند استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ آیین توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌ های مومنانه مردمی میان خانواده‌ های نیازمند، ظهر دوشنبه ۶ فروردین ماه با حضور استاندار کرمان در محل مسجد الزهرا(س) خیابان فیروزآباد کرمان برگزار شد.

این بسته‌ های معیشتی با همت قرارگاه جهادی مهندسی حاج احمد متوسلیان تهیه شده که ارزش هر کدام از آنها ۲۰ میلیون ریال بوده و شامل ۱۷ قلم کالاهای اساسی و مورد نیاز خانواده‌ هاست.

تاکنون ۵۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌ های نیازمند شهر کرمان توزیع شده و مابقی به خانواده‌های نیازمند شهرستان‌ های جنوبی و مناطق صعب‌ العبور استان ارسال و توزیع خواهد شد.

مسجد الزهرا(س) به دلیل نزدیکی با مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در ایام سالگرد شهادت ایشان پذیرای زائران و مهمانان زیادی بوده است و به زودی کلنگ ساخت سالن فرهنگی، مذهبی، ورزشی، خدماتی و رفاهی بیت الزهرا با زیربنای ۲۰۰۰ متر با همکاری قرارگاه جهادی مهندسی حاج احمد متوسلیان برای ارائه خدمات به زوار سردار دلها به زمین زده می‌ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha