بسترهای روزه خواری نظارت و مراقبت شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، رعایت شئونات ماه مبارک رمضان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بسترهای عامل روزه‌ خواری مسافران و یا افرادی که روزه ندارند، باید مراقبت و نظارت شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت‌ الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌ سلیمانی در اولین نشست شورای اداری استان کرمان، با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک ایام سال نو و بهار قرآن، عنوان کرد: انتخابات ۱۱ اسفند، بسیار سالم و همراه با امنیت و به دور از هرگونه طرفداری از کاندیدایی انجام شد و جای تبریک به دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات در استان دارد.

وی رعایت شئونات ماه مبارک رمضان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بسترهای عامل روزه‌ خواری مسافران و یا افرادی که روزه ندارند، باید مراقبت و نظارت شود.

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان به اهمیت حفظ حجاب و عفاف در جامعه نیز اشاره داشت و افزود: رعایت حجاب و عفاف به خصوص توسط دستگاه‌ های دولتی، نهادها و شرکت‌ هایی که با دولت کار می‌ کنند، مورد تاکید است.

حجت الاسلام علیدادی تصریح کرد: دستگاه‌ ها نسبت به برخورد با مراجعه کنندگان و افرادی که رعایت حجاب ندارند، ملزم به اجرای قانون و تکالیف هستند.

وی اظهار داشت: کرمان، استان وابسته به شهدای ارزشمندی چون حاج قاسم سلیمانی است و این ماموریت را در راستای ارزش‌ های دینی به بهترین نحوه انجام دهیم.

گفتنی است؛ نخستین جلسه شورای اداری استان‌های سراسر کشور با حضور وبیناری رئیس جمهور برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha