کد خبر: 214864
۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰
بررسی علت تصادفات فوتی در سفرهای درون شهری

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عدم توجه به جلو و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه رکوردار تصادفات فوتی پایتخت در طرح نوروزی بوده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)سرهنگ فیروز کشیر، در خصوص تصادفات فوتی طرح نوروزی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: متأسفانه بخش عمده‌ای از تصادفات فوتی رخ داده در شهر تهران از روزهای پایانی اسفند تا امروز، به علت عدم توجه راننده به جلو و البته عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: با بررسی تصادفات رخ داده در طرح نوروزی پلیس راهور پایتخت شاهد وقوع ۱۱ فقره تصادف فوتی بوده ایم که ۵ فقره تصادف به علت عدم توجه راننده به جلو رخ داده، ۴ فقره تصادف به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، یک تصادف عبور از چراغ قرمز و یک تصادف نیز به دلیل تغییر مسیر ناگهانی اتفاق افتاده است.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: متأسفانه در میان ۱۱ تصادف فوتی رخ داده از تاریخ ۲۵/‏۱۲/‏۱۴۰۲‬ تا ۰۳/‏۰۱/‏۱۴۰۳‬ سه فقره از تصادفات به موتورسیکلت‌ها مرتبط می‌شد که در این میان عبور از چراغ قرمز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه برای راکب موتورسیکلت سوارانی که هر سه در بیمارستان جان خود را از دست داده اند ثبت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha