حضور «داوود کیم»، خواننده کره‌ای در برنامه محفل

«کیم جای» خواننده موسیقی کی پاپ کره‌ای که بعد از گرویدن به اسلام نام داوود کیم را برای خود برگزیده بود، شب گذشته در برنامه «محفل» حضور داشت؛ او در این برنامه لباسی هم به یاد غزه پوشید و از دلیل مسلمان شدنش برای مخاطبان گفت.

به گزارش گروه فرهنگ‌وهنر خبرگزاری سلامت(طبنا)«کیم جای» خواننده موسیقی کی پاپ کره‌ای که بعد از گرویدن به اسلام نام داوود کیم را برای خود برگزیده بود، شب گذشته در برنامه «محفل» حضور داشت؛ پیش از این تصاویر مختلفی از حضور این خواننده کره‌ای در ایران و رستوران‌های ایرانی، امام‌زاده صالح و حتی سفرش به مشهد و حرم مطهر امام رضا (ع) دیده شده بود؛ تصاویری که بخشی از آن‌ها را هم خودش در صفحه اجتماعی خود اطلاع‌رسانی کرده بود.

او در بدو ورودش عکسی هم با حامد شاکرنژاد یکی از داوران و میزبانان برنامه «محفل» منتشر کرد تا از همان ابتدا مشخص شود که دلیل سفر او به ایران چه بوده است؛ با این حال همچنان کنجکاوی‌های زیادی نسبت به حضور در ایران، ماجرای گرویدنش به اسلام و زندگی شخصی این خواننده کره‌ای وجود داشت که او این ماجراها را در برنامه «محفل» تعریف کرد.

کیم جای در این برنامه لباسی را نیز به یاد غزه پوشید و و از دلیل مسلمان شدنش برای مخاطبان گفت.

 فصل دوم برنامه «محفل» که به عنوان پدیده تلویزیونی از آن یاد می‌شود از ساعتی قبل از افطار میزبان مخاطبان شبکه سه است و ساعت ۲۳ از شبکه قرآن پخش خواهد شد.

دکور فصل دوم «محفل» نسبت به سال گذشته تغییرات بیشتری داشته، البته داوران حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق، کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی برنامه «محفل» و مجری رسالت بوذری همان تیم فصل قبل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha