دعوت معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای شرکت در انتخابات

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات را نمادی از قدرت نظام اسلامی و جلوه‌ای از استحکام پایه‌های مردمی حکومت و نمودی از مسوولیت شناسی و تعهد اسلامی و انقلابی دانست.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «عباس رضاییان زاده» گفت: انتخابات یازدهم اسفند، صحنه حساس و سرنوشت ساز دیگری است که علاوه بر عزت، منزلت، استقلال و آزادی، موید و متضمن تداوم رشد و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی و جلوه گری وحدت در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب است.

او افزود: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه می ‌توانند خود را در معرض انتخاب قرار دهند، اما در دوران طاغوت شاهنشاهی، مجلس عملا به یک محفل فرمایشی و بی‌خاصیت مبدل شده بود و هیچ کارکردی نداشت؛ اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مجلس با رای مستقیم مردم فهیم تشکیل می‌شود و مردم مهمترین نقش را در نظام مردم‌سالاری دینی ایفا می‌کنند.

به گفته این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تاکید مقام معظم رهبری برای جهاد تبیین، پادزهری برای انقلاب اسلامی است و دعوت می شود هر کس به هر شکل که می تواند و با جهاد تبیین، مردم را به پای صندوق رای بیاورد.

دکتر رضائیان زاده با بیان اینکه انتخابات علاوه بر تاثیرگذاری بر سرنوشت، بر همبستگی و هویت سازی تاثیر دارد، ادامه داد: حضور مردمی در پای صندوق های رای در روز انتخابات، این واقعیت را در اذهان نقش می‌بندد که یک ملت به دنبال تصمیم‌گیری برای هویت خود است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آیه شریفه «و تعاونوا علی الْبرّ والتّقْوی‌ و لاتعاونوا علی الْإثْم والْعدْوان»؛ تمامی اعضای خانواده سلامت، همکاران و ملت سرافراز ایران اسلامی را به شرکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفند و رقم زدن مجاهدتی دیگر دعوت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha