۴ هزار رای اولی در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر وجود دارد

فرماندار حوزه انتخابیه لامرد و مُهر گفت: چهار هزار رای اولی واجد شرایط شرکت در انتخابات امسال در شهرستان های لامرد و مُهر هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ، مهندس احمد خضری در گفت و گو با رادیو فارس اظهارداشت: انتخابات مظهر قدرت ملی است و تمام ظرفیت ها در دو شهرستان لامرد و مُهر برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم، رقابتی و با مشارکت حداکثری در این شهرستان به میدان آمده است.

وی با بیان اینکه ۱۳۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه لامرد و مُهرپیش بینی شده است گفت: از این تعداد ۸۴ شعبه اخذ رای در شهرستان لامرد می باشد که از این تعداد ۳۹ شعبه اخذ رای شهری و ۴۵ شعبه اخذ رای روستایی است.

مهندس خضری اضافه کرد: ۳۱ شعبه اخذ رای شهری ثابت و ۸ شعبه اخذ رای شهری سیار و در حوزه روستایی نیز ۱۳ شعبه اخذ رای ثابت و ۲۸ شعبه اخذ رای روستایی سیار می باشد.

فرماندار لامرد تصریح کرد: براساس آخرین آمار ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، ۴ هزار نفر در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر رای اولی می باشند که از این تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در شهرستان لامرد می باشند.

وی خاطرنشان کرد: ۶۸ درصد از جمعیت شهرستان لامرد که شامل ۷۳ هزار نفر می باشد واجد شرایط رای دادن در این دوره انتخابات می باشند و تمام تلاش ما برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت بالا است.

مهندس خضری ادامه داد: در دوره قبلی انتخابات نیز تمام شعبه های اخذ رای آنلاین بودند و زیر ساخت های لازم فراهم بود.

فرماندار لامرد افزود: دراین دوره انتخابات از ابتدای اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور تاکنون در زمنیه های مختلف آموزش های لازم به عوامل اجرایی انتخابات انجام و به روز هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha