نامزدهای انتخاباتی قبل ازاعلام انصراف در فضای مجازی باید در ستاد انتخابات حضور پیدا کنند

فرماندار حوزه انتخابیه لامرد و مُهرگفت: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید قبل از اعلام انصراف خود در فضای مجازی موضوع را به صورت کتبی و رسمی به فرمانداری اعلام کنند تا فرایند قانونی طی شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، مهندس احمد خضری فرماندار این حوزه انتخابیه با تاکید بر بسیج همه ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن، و با مشارکت حداکثری در حوزه انتخابیه لامرد و مهر اظهار کرد: تمامی تلاش مدیریت هر دو شهرستان و هیات‌های اجرایی انتخابات در حوزه انتخابیه لامرد و مهر برگزاری انتخاباتی پرشور و بدون حاشیه است.

وی با تشریحِ ساز و کار قانونی برای اعلام انصراف نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ادامه روند انتخابات افزود: هر نامزد انتخاباتی که به هر دلیل قصد انصراف دارد باید با حضور در فرمانداری لامرد این درخواست را به صورت کتبی اعلام کند تا در سامانه ثبت و تایید شود.

مهندس خضری اعلام انصراف برخی کاندیداها در شبکه‌های اجتماعی را غیرقانونی دانست و تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی باید قبل از اعلام انصراف خود در فضای مجازی موضوع را به صورت کتبی و رسمی به فرمانداری اعلام کنند تا فرایند قانونی طی شود.

گفتنی است، طبق تبصره 3 قانون انتخابات، هرگونه اعلام انصراف نامزدها و انتشار آن در رسانه ها پس از تایید هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه مجاز می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha