محور تهم_چورزق  لغزنده است،احتیاط کنید!

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان گفت: با توجه به بارش سنگین برف در محور زنجان_تهم_چورزق،گفت: جاده لغزنده است‌ و با کوچکترین سبقت امکان لیز خوردگی و انحراف از مسیر برای خودروها وجود دارد،و بستن زنجیر چرخ در این محور الزامی است و رانندگان احتیاط لازم در طی مسیر را لحاظ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، علی نجفی، با اعلام این خبر که با بارش شدید برف در محور زنجان_تهم_چورزق بیش از ۳۰۰ خودرو در این مسیر ارتباطی با اختلال در تردد مواجه شدند، اظهار کرد: گشت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان در ساعات اولیه بارش، وارد عمل شده و جهت جلوگیری از مسدود شدن محور به سرعت امدادرسانی به خودروها را انجام دادند.

وی به اقدامات انجام شده توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان در ۵ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: با اقدام به موقع نیروهای راهداری، کل محور زنجان _ تهم _چورزق برف.روبی و نمک‌پاشی شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان با توضیح اینکه جاده لغزنده است‌ و با کوچکترین سبقت امکان لیز خوردگی و انحراف از مسیر برای خودروها وجود دارد، تاکید کرد: بستن زنجیر چرخ در این محور الزامی است و رانندگان احتیاط لازم در طی مسیر را لحاظ کرده تا منجر به ایجاد مشکل و مسدود شدن محور نشوند.

وی در پایان از مسافران خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و قبل از سفر از طریق وب سایت ۱۴۱.ir و یا شماره تلفن ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان اطلاع یابند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha