برگزاری جلسه توجیهی مسئولین ستاد انتخابات نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر

جلسه توجیهی مسئولین ستاد انتخابات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه لامرد و مُهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، جلسه هماهنگی و توجیهی مسئولین ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه لامرد و مُهر با حضور روسای هیئت های اجرایی، نظارت ،بازرسی و کمیته امنیت انتخابات در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان لامرد برگزار شد.

مهندس احمد خضری فرماندار لامرد در این نشست با اعلام اینکه از تعداد 60 نفر کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 37 نفر موفق به اخذ تاییده از شورای نگهبان شدند گفت: این میزان تایید صلاحیت در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر بی سابقه بوده است و این برگ برنده ای است تا همه سلایق و احزاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشند.

رئیس هیات اجرایی حوزه انتخابیه لامرد و مُهر افزود: برای همه ما فصل الخطاب قانون است و در هیچ کدام از انتخابات ها فراتر از قانون عمل نخواهیم کرد.

مهندس خضری با اشاره به اینکه یکی از بسترهای مشارکت حداکثری حضور جریان‌های سیاسی است که رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به این مهم تأکید داشتند، از نامزدها و هواداران آنها خواست اخلاق را در رقابت انتخاباتی رعایت کنند.

وی در ادامه خطاب به مسئولین ستادهای انتخاباتی حوزه انتخابیه لامرد و مُهر گفت: ایجاد فضای رقابتی سالم و آرام در امر انتخابات ترغیب‌کننده و مشوق مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مورد تاکید است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha