برگزاری درمانگاه جهادی در بقعه متبرکه سید تاج الدین(ع) شیراز

به مناسبت آغاز دهه پر فروغ فجر و چهل و پنجمین سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن و پیروزی انقلاب اسلامی، برپایی درمانگاه جهادی سلامت، به همت کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی با محوریت «جشن ملی، مشارکت پر شور، آینده روشن» همزمان با ۴۵ درمانگاه جهادی دیگر در سراسر استان فارس، درمانگاه جهادی در بقعه سید تاج الدین(ع) شیراز، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، مدیر بیمارستان شهید فقیهی و مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی این مرکز گفت: با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان مناطق محروم، درمانگاه جهادی یک روزه به همت بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه استان فارس و بسیج جامعه پزشکی استان فارس در بقعه سید تاج الدین(ع) شیراز واقع در دروازه کازرون، برگزار شد.

«سید کوشا میرمسعودی» ادامه داد: در مدت یک سال گذشته، این مرکز با برگزاری بیش از ۱۲ درمانگاه جهادی با حضور پزشکان عمومی و متخصصان زنان، داخلی، تغذیه، روانشناس و کارشناسان پرستاری، به بیش از سه هزار مراجعه کننده به‌ طور رایگان خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی ارائه کرده است.

او با اشاره به برگزاری این اردوی جهادی در محله دروازه کازرون شیراز و به مناسبت دهه مبارک فجر، اضافه کرد: این درمانگاه جهادی که با استقبال گسترده مردم همراه بود در سطح معاینات اولیه پزشکی و مشاوره، اندازه گیری قد، وزن، قند خون و فشار خون، سطح تخصصی درمانگاهی و ارجاع به مرکز فوق تخصصی بیمارستانی انجام و سبب رضایت مندی مردم محروم منطقه و بیماران مراجعه کننده بود.

مدیر بیمارستان شهید دکتر فقیهی افزود: این برنامه جهادی به همت تیم بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی و در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی و با توجه به مبانی شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» اجرایی شده است.

میرمسعودی اهمیت اردوهای جهادی را علاوه بر خدمت ‌رسانی به مردم مناطق محروم، فرصتی برای خودسازی و تمرین ایثار و از خودگذشتگی عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha