جلال حسن با کوله‌باری از حسرت جام را ترک کرد

دروازه‌بان عراق برخلاف عملکرد خوبی که در دیدار با اردن داشت نتوانست مانع حذف تیم ملی کشورش شود.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، گلر تیم ملی عراق در دیدار مقابل اردن عملکرد خوبی داشت و چندین فرصت خطرناک را از مهاجمان آماده اردن گرفت اما در نهایت 3 گل دریافت کرد و با شکست تلخ جام ملت‌های آسیا را ترک کرد.

دروازه‌بان عراق در این تورنمنت یکی از بهترین‌های جام بود و نقش ویژه‌ای در پیروزی‌های این تیم داشت، او علاوه بر عملکرد فردی قدرت رهبری بالا و هوش هیجان مناسبی برای هدایت بازیکنان عراق داشت.

مهار دو تک به تک و چندین فرصت خوب در این مسابقه حسرت او را چند برابر کرد، او در ابتدای مسابقه با مهار ضربه علوان در شرایط تک به تک اجازه نداد اردنی‌ها خیلی زود به گل برسند و در ادامه با شیرجه جسورانه مسیر موسی التعمری را در تک به تک دوم بست تا بار دیگر مانع گلزنی اردنی‌ها شود.

جلال حسن در حالی که بازی به سود عراقی‌ها در جریان بود چندین موقعیت اردن را به کرنر فرستاد و یک بار هم تیر دروازه او به لرزه در آمد تا عراقی‌ها از لحظات پرهیجان پایانی به سلامت عبور کنند اما دو گلی که دریافت کرد حذف عراق از مسابقات را قطعی کرد.

این دروازه‌بان در صورت حضور عراق در مراحل پایانی می‌توانست به عنوان برترین دروازه‌بان جام انتخاب شود و خاطرات سال‌های نه چندان دور نوری صبری را برای فوتبال دوستان عراقی زنده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha