ارزش ۲۸۰ میلیارد تومانی پروژه های درمانی دهه فجر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از ارزش ۲۸۰ میلیارد تومانی پروژه های دهه فجر این داشنگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ دکتر سعید گل فیروزی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در گروه خبری فجر گلستان گفت: افتتاح آن اصلی شامل اورژانس بیمارستان آزادشهر، سی تی اسکن بیمارستان بندرگز، رادیولوژی بیمارستان مینودشت، فاز یک مرکز خدمات جامع سلامت شهر گلیداغ ، مرکز خدمات جامع سلامت روستای محمدآباد گرگان است.

وی افزود: در دولت سیزدهم ظرفیت ۴۰۰ نفری خوابگاهی را آماده کرده ایم و در دهه فجر امسال نیز خوابگاه دانشجویی با ظرفیت ۵۰۰ نفر نیز در مجموعه فلسفی آغاز می‌شود.

گلفیروزی تصریح کرد: در دهه فجر امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت روستای عطاآباد و شهر کلاله نیز خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خاطر نشان کرد: در دولت سیزدهم موفق شدیم MRI دولتی را در ۳ شهر گرگان، گنبد کاووس و علی آباد کتول ، مرکز نازایی سطح ۲ در گرگان و گنبد کاووس و مرکز نازایی سطح ۳ در گرگان راه اندازی شده و تجهیز شد.

وی ادامه داد: دانشکده پرستاری و مامایی در گنبد کاووس راه اندازی می شود و تلاش داریم در آینده به سمت ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در این شهر حرکت کنیم.

گلفیروزی اظهار داشت: در دولت سیزدهم بیش از ۵۵۰ میلیارد هزینه قطعی در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان گفت: در سفر دوم ریاست محترم جمهور به گلستان بیش از ۹۴۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که بیش از ۸۰ درصد مربوط به پروژه بیمارستان کودکان جایگزین بیمارستان طالقانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha