لزوم ارتقای جایگاه ستاد اقامه نماز در کتب درسی 

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، گفت: در کتب درسی مسئله نماز به صورت جامد مطرح شده است ولی جا دارد که که جایگاه ستاد اقامه نماز در کتب درسی ارتقا پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، سید احمد زرهانی با اشاره به وضعیت کنونی کتب درسی سیستم آموزشی اظهار کرد: در  تمامی کتب درسی دوره ابتدایی و دبیرستان به نوعی مسئله نماز مطرح است.

وی ادامه داد: ولی آنچه که در حال حاضر در سیستم آموزشی کمبود داریم برنامه های آموزشی و انگیزشی است‌.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، با بیان اینکه در کتب درسی مسئله نماز به صورت جامد مطرح شده است، افزود: چند سال پیش پیشنهادات جدیدی به وزارت آموزش و پرورش و مرکز پژوهش توسط ستاد اقامه نماز ارائه و تقاضای بازنگری کتب درسی کرده ایم.

زرهانی با بیان اینکه جا دارد که جایگاه ستاد اقامه نماز در کتب درسی ارتقا پیدا کند، افزود: اما آنچه که بیشتر در حال حاضر به آن نیاز داریم برنامه های آموزشی و انگیزشی در خصوص نماز بوده که باید در محیط مدرسه اتفاق بیفتد.

وی تأکید کرد: مدیران، معلمان، مربیان امور تربیتی باید با زبان نسل نو دانش آموزان را تشویق و ترغیب به اقامه نماز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha