کد خبر: 209481
۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۶

آغاز اردوهای دانش آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی

ویژه دانش آموزان مدارس غیردولتی سراسر کشور
آغاز اردوهای دانش آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اردوی راهیان مکتب شهید سلیمانی(زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی) ویژه دانش آموزان مدارس غیر دولتی سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی در حاشیه استقبال از دانش آموزان اعزامی از مدارس غیر دولتی مشهد مقدس از اجرای برنامه ای در راستای حضور بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز از سراسر کشور در اردوهای راهیان مکتب شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی گذشته بیش از ۱۵۰ هزار دانش از گلزار شهدای کرمان، بیت الزهرا حاج قاسم و موزه دفاع مقدس در قالب اردوهای مکتب شهید سلیمانی بازدید کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از اعزام بیش از ۲۵۰ هزار دانش آموز استان به اردوهای راهیان پیشرفت نیز خبر داد و افزود: بیش از ۵ هزار دانش آموز استان نیز به اردوهای راهیان نور خوزستان در سال جاری اعزام می شوند.

رضایی افزود: اردوی راهیان نور کرمان در راستای عمل به فرمان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر معرفی مکتب و شخصیت حاج قاسم و الگوسازی آن برای دانش‌آموزان شکل گرفت.

وی ادامه داد: زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بازدید از موزه دفاع مقدس کرمان و حسینیه فدک الزهرای حاج قاسم و معرفی مکتب و شخصیت حاج قاسم از جمله برنامه‌‎های فرهنگی است؛ که در کرمان برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از اجتماع ۶ هزار نفری دانش آموزان دختر شهر کرمان همزمان با ایام سالگرد شهید سلیمانی در مصلی بزرگ امام علی کرمان با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha