پیگیر بیمه کشاورزان و صیادان هستیم

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر بتوانیم از تولید حمایت کنیم، صادرات به خوبی شکل می گیرد و یکی از برنامه های وزارت جهاد کشاورزی صادرات پایدار و بدون توقف و ممنوعیت است.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت(طبنا)، کاظم خاوازی قائم مقام وزیر و معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در زمینه هسته‌های تولید مانند تخم چشم زده ماهی به دستاوردهای خوبی دست پیدا کرده ایم و در آینده نزدیک در طول زنجیره تولید آبزیان به خودکفایی خواهیم رسید.

وی افزود: برنامه جامعی را با همکاری سازمان شیلات در دست اقدام داریم تا با بررسی طول زنجیره، منابع و امکانات در اختیار وزارت جهاد کشاورزی را براساس ابلاغیه مقام معظم رهبری که توسعه دریا محور است، به بخش‌های حساسی که تولید را تحت تاثیر قرار می‌دهند اختصاص دهیم.

خاوازی با بیان اینکه اهداف ما در این برنامه از مرحله تولید شروع می‌شود، تصریح کرد: اگر بتوانیم از تولید حمایت کنیم، صادرات به خوبی شکل می‌گیرد و یکی از برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی صادرات پایدار و بدون توقف و ممنوعیت است.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در رابطه بیمه کشاورزان و صیادان گفت: بیمه کشاورزان و صیادان از طریق اتاق اصناف کشاورزی در حال پیگیری است و امیدواریم هر چه زودتر کشاورزان و صیادان از خدمات بیمه برخوردار شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha