بلاگرها نقش جدی در فرهنگ سازی دارند

معاون سازمان رسانه ای سپهر سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با بیان اینکه بلاگر ها نقش جدی در فرهنگ سازی دارند، گفت:فضای رسانه فقط بلاگری نیست بلکه هر آنچیزی که در تمام فضای رسانه ای به آن پرداخته شود و تاثیر گذار باشد میتواند به عنوان عملیات رسانه ای موثر واقع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حجت الاسلام والمسلمین حریزاوی شامگاه سه شنبه(۲۳آبانماه) در نشست تخصصی بلاگرهای رسانه ای استان زنجان، با بیان اینکه در حال حاضر جدی ترین عرصه تبلیغ رسانه است، اظهار کرد: یکی از جدی ترین ظرفیت های حوزه رسانه، ظرفیت انسان رسانه ها و برند رسانه است.

وی با بیان اینکه اگر فعالان مجازی در موضوعات فرهنگی فعالیت داشته باشند، قطعا در فضای رسانه ای و فرهنگی استان تصمیمشان اثر گذار خواهد بود، افزود: بر این اساس باید با محتواهای درست جلو رفت که به عنوان مثال اگر در خصوص موضوع خداباوری، معاد باوری، احترام به والدین، دروغ، مسائل فرهنگی کشور و...در فضای مجازی انتشار یابد باور متفاوت بر مخاطبین بوجود خواهد آمد.

معاون سازمان رسانه ای سپهر سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با بیان اینکه متأسفانه در جریانات فرهنگی از این ظرفیت ها استفاده نمی شود، بیان کرد: فضای رسانه فقط بلاگری نیست بلکه هر آنچیزی که در تمام فضای رسانه ای به آن پرداخته شود و تاثیر گذار باشد میتواند به عنوان عملیات رسانه ای موثر واقع شود.

حجت الاسلام والمسلمین حریزاوی با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم با بلاگرها ارتباط دارند و اینان را قبول دارند، تاکید کرد: بلاگر ها نقش جدی در فرهنگ سازی دارند که لازمه آن این است در خصوص مسائل فرهنگی با نگاه ویژه حوزه تبلیغ معارف و دین را داشته باشند.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری در دنیا به اندازه ایران رسانه خارج از کشور برای مردم تولید محتوا و رسانه وجود ندارد، بیان کرد: مردم را باید به تولید داخل و حمایت از پلتفرم های داخلی و حمایت از کسب و کار ترویج و تبلیغ کرد و همچنین باید در زمین دشمن نیز از هویت های پلی و دینی خود نیز دفاع کرد.

این مسئول با بیان اینکه مسائل فرهنگی مسائلی کیفی و زیرساختی است، افزود: متاسفانه مسئولین دغدغه و باور فرهنگی را ندارد بطوری که به بودجه سازمان های فرهنگی کمتر پرداخته می‌شود که نمونه آن را در وضعیت کنونی آسیب های اجتماعی جامعه شاهد هستیم درحالی که این موضوع جدی است و باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha