نزدیک به ۱۹ هزار مددجوی بهزیستی زنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند

سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: در حال حاضر نزدیک به ۱۹ هزار نفر از افراد تحت پوشش با معرفی بهزیستی از خدمات بیمه سلامت بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
،روح اله خدابنده لو با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۹هزار نفر از افراد تحت پوشش این سازمان با معرفی بهزیستی از خدمات بیمه سلامت بهره مند هستند، اظهار کرد: بیشترین حق بیمه پایه را بهزیستی به بخش توانبخشی اختصاص داده است.

وی افزود: اسامی تمام افراد تحت پوشش بهزیستی در سامانه ارمغان ثبت‌نام شده‌ و پس از استعلام و اعلام عدم برخورداری از بیمه های دیگر ، به بیمه سلامت معرفی می‌شود و افراد می‌توانند با ارائه کد ملی از خدمات درمان مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت برخوردار شوند.

سرپرست سازمان بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه  ارائه خدمات بستری، کلینیکی و پاراکلینیکی در بیمارستان‌های دولتی در بیمه سایر اقشار برای مددجویان سازمان بهزیستی با تخفیف ۵۰تا ۱۰۰درصد همراه است، خاطر نشان کرد: همچنین خدمات بستری برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی به صورت رایگان و برای خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی تا ۵۰درصد تخفیف را شامل می‌شود.

خدابنده لو با اشاره به اینکه تمام خدماتی که بهزیستی به معلولین وسایر اقشار آسیب پذیر جامعه انجام می دهد بر اساس تشخیص کمیسیون های تخصصی حوزه توانبخشی واجتماعی صورت می پذیرد، بیان کرد: مبنای ارائه خدمات نیز قانون و دستورالعملهای ارسالی از بهزیستی کشور و دفاتر تخصصی است.

وی ادامه داد: تعداد سهمیه افراد مجهول الهویه نیز جدا تعیین گردیده و از اول سال جاری تا کنون ۱۱ مجهول الهویه در استان زنجان به بیمه سلامت ارجاع داده شده اند.

این مسئول در خصوص همکاری پزشکان خیر با بهزیستی یادآور شد: در حال حاضر ۳۰پزشک خیر و نیکوکار با بهزیستی همکاری دارند و به صورت رایگان مددجویان تحت پوشش بهزیستی را ویزیت و درمان می کنند.

خدابنده لو خاطر نشان کرد: کلیه بیمه شدگان می توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۶۶۶* از وضعیت بیمه ای و اعتبار نامه بیمه خود مطلع شوند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha