کد خبر: 204707
۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵

حمایت از واحدهای تولیدی وظیفه همه مسئولان است

مشکلات تعاونی مسکن در استان جدی است
حمایت از واحدهای تولیدی وظیفه همه مسئولان است

رئیس کل دادگستری زنجان،گفت:: حمایت از واحدهای تولیدی وظیفه همه مسئولان و دستگاه های متولی امر در جهت تسریع و تسهیل در حل مشکلات واحدهای تولیدی است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حجت الاسلام فرجی برحق در پنجمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: حمایت از واحدهای تولیدی وظیفه همه مسئولان است و در این میان دستگاه های متولی امر در جهت تسریع و تسهیل در حل مشکلات واحدهای تولیدی اهتمام مضاعف نمایند.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق حمایت از تولید داخلی جلو گیری از واردات کالاهای مشابه در داخل است، افزود: مسئله اقتصاد و توجه به تولید داخلی از مسائل مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری است و این تأکید مسئولیت ما را دوچندان می کند و باید تمام تلاش خود را در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و تحقق منویات ایشان  به کار ببندیم.

رئیس کل دادگستری زنجان ضمن تاکید بر رفع  مشکلات واحدهای تولیدی افزود: ارائه راهکارهای مناسب و قابلیت اجرایی با در نظر گرفتن موضوع تحریم ها و همچنین کمک به بومی سازی محصولاتی که ظرفیت تولید در داخل را دارند  امری ضروری است.

حجت الاسلام فرجی برحق در ادامه با بیان اینکه مشکلات و معضلات در حوزه تعاونی مسکن در استان جدی است، اظهار کرد: این مهم نیازمند اقدامات پیشگیرانه و بازرسی دقیق و مستمر از تعاونیهای مسکن می باشد چراکه در صورت عدم نظارت بر تعاونیها دستگاه قضایی با متخلفان با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha