کشف ۱۲ هزار عدد قرص متادون از خودرویی در جنوب غرب تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف ۱۲ هزار و ۳۸۰ عدد قرص متادون و ترامادول از خودروی تاکسی سمند در جنوب غرب تهران خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مشکوک راننده یک خودرو تاکسی سمند در محله‌ای در جنوب غرب تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی افزود: با رصد و مراقبت دقیق و تکمیل پرونده و تلاش اطلاعاتی مأموران پلیس مشخص شد راننده این خودرو با پوشش تاکسی در زمینه قاچاق و فروش انواع داروی غیرمجاز و مواد مخدر فعالیت می‌کند که با کامل شدن اطلاعات، تیم عملیاتی پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب روز گذشته نسبت به عملیات دستگیری اقدام و موفق شدند ضمن رعایت اصل غافلگیری متهم را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: با دستگیری متهم بلافاصله نسبت به بازرسی خودرو و طی آن مقدار ۱۲ هزار و ۳۸۰ عدد قرص متادون و ترامادول، ۳۹ لیتر شربت متادون و ۶ کیلوگرم تریاک کشف و صورت جلسه شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه اقلام مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی فنی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha