اختصاص ۴۶۱ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، گفت: از اختصاص سهمیه ۲۰۰ تن برنج تایلندی و ۲۶۱ تن شکر از محل ذخایر راهبردی کشور با قیمت مصوب و تمام شده در اواخر شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان،ولی اله زمانی، با اشاره به تخصیص ۲۰۰ تن برنج تایلندی رده "ب" ۱۰ کیلویی از محل ذخایر راهبردی کشور در اواخر شهریور ماه سال جاری ،اظهار کرد: این تخصیص متناسب با موجودی انبارها و با قیمت مصوب و تمام شده درب انبار به منظور عرضه به خانوارهای سطح استان زنجان توزیع می شود.

وی خاطر نشان کرد: برنج تایلندی رده "ب" در بسته بندی ۱۰ کیلویی با قیمت درب انبار ۱۶ هزارتومان برای عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، تعاونی ها، فروشگاه ها، نمایشگاه های عرصه مستقیم کالا و غرفه میادین تره بار در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص و توزیع می‌شود.

تخصیص ۲۶۱ تن سهمیه شکر در استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در ادامه همچنین از صدور مجوز فروش استانی ۲۶۱ تن شکر با هدف تامین تقاضای شهروندان زنجانی برای مصرف فصل پاییز سالجاری خبر داد.

زمانی افزود: این مقدار شکر تخصیص یافته از محل ذخایر راهبردی کشور، بوده و متناسب با موجودی انبارها و قیمت مصوب تمام شده درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: شکر تخصیصی برای مشتریان عمومی، صنوف توزیعی، تعاونی‌ها، فروشگاه ها و غرفه های میادین تره بار در راستای وظایف و ماموریت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تخصیص و توزیع می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: عاملین توزیع بعد از معرفی سازمان جهاد کشاورزی و دریافت شکر و انجام بسته بندی، شکر مورد نیاز مردم را به مراکز فروش توزیع خواهند کرد.

زمانی یادآور شد: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت کیلویی ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان و با احتساب ۱درصد مالیات بر ارزش افزوده در اختیار عاملین توزیع قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha