ایران خودرو برای مادران دارای ۲ فرزند سورپرایز دارد

ایران خودرو موعد تحویل پژو پارس به مادران دارای دو فرزدند و بیشتر را مربوط به شهریور ۱۴۰۲ اعلام کرد. اما به طور کلی متقاضیان حائز شرایط خرید خودرو از طرح های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت چندان از دو خودروساز بزرگ کشور رضایت ندارند. زیرا ایران خودرو و سایپا نتوانسته اند محصولات مورد نظر مادران را به موقع به آنها تحویل دهند.

مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد این خودروساز به زودی برای حدود هفت هزار و ۳۰۰ مادر دارای دو فرزند و بیشتر که در طرح های فروش این خودروساز برای خرید پژو پارس ثبت نام کردند، فراخوان تکمیل وجه ارسال خواهد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری سلامت(طبنا) شرکت های خودروساز بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از سال گذشته مکلف شدند که ۵۰ درصد ظرفیت فروش خود را به مادران حائز شرایط اختصاص دهند.

مادرانی که از فرزند دوم به بعد آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ متولد شده باشد می توانستند در این طرح های فروش خودروسازان ثبت نام و بر اساس لاین ویژه ای که نمایندگان مجلس برای آنها تدارک دیدند به محصولات تولیدی شرکت های خودروساز دسترسی داشته باشند.

این تکلیف که روی دوش شرکت های خودروساز گذاشته شد تا حدی روند عرضه را چه به متقاضیان عادی و چه مادران با اختلال روبرو کرده است. اما حال مدیران فروش ایران خودرو از برنامه ریزی برای تحویل حدود هفت هزار و ۳۰۰ دستگاه پژو پارس به مادران خبر می دهد. این خبر را می توان سوپرایز ایران خودرو برای مادران قلمداد کرد.

آن طور که مدیر فروش و بازاریابی ایران خودرو می گوید مادرانی که بعد از اعلام فراخوان در شهریور ۱۴۰۲ نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند، محصول مورد نظر خود را تا پیش از پایان سومین ماه از فصل تابستان سال جاری تحویل خواهند گرفت.

البته پناهی این گمانه را نیز که بخشی از تعهدات این خودروساز درباره پژو پارس به مهر امسال موکول شود رد نمی کند و می گوید این احتمال وجود دارد که بخشی از تعهدات مربوط به پژو پارس که در طرح های فروش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مادران واگذار شده در اولین ماه از فصل پاییز ۱۴۰۲ به آنها تحویل داده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha