دیدار رهبر انقلاب با مردم خراسان در هفته آینده

استاندار خراسان جنوبی گفت: جمعی از مردم این استان هفته آینده به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌روند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)جواد قناعت روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در سنوات قبل پیگیر دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری بوده‌اند و دفتر معظم له پیگیری‌های صورت گرفته را اجابت کردند.

وی گفت: قرار است این دیدار روز دوشنبه (۲۰ شهریور) انجام شود و نماینده ولی فقیه در استان به استانداری و سپاه خراسان جنوبی دستور دادند مقدمات این اعزام انجام شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دیدار با رهبر معظم انقلاب مربوط به ۲ استان است ادامه داد: سهمیه‌ای به استان خراسان جنوبی تعلق گرفته و بر همین مبنا جمعی از مردم روز دوشنبه به بیت رهبری اعزام خواهند شد.

وی گفت: خدا را شاکریم که به استحضار مردم عزیز، ولایتمدار، بصیر، شهید پرور و انقلابی خراسان جنوبی برسانیم که این آرزوی دیرینه آنان با پیگیری‌های آیت الله عبادی مبنی بر ملاقات با عمود خیمه انقلاب، مقام معظم رهبری و نایب امام زمان (عج) محقق شده است.

قناعت اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌هایی که ستاد انجام داده است به هر شهرستان استان سهمیه‌ای اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: براساس مولفه‌هایی که ستاد استانی تعیین می‌کند فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستان با محوریت و راهبری ائمه جمعه به شکل منظم و یکپارچه برای اعزام مردم از استان به حسینیه امام خمینی (ع) در تهران برنامه‌ریزی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha