کد خبر: 203881
۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
بررسی وضعیت نهضت ملی جهش مسکن در فارس

استاندار فارس در یکصدو هشتاد ویکمین جلسه شورای مسکن استان، میزان پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن را بررسی و مسائل و مشکلات پیش روی این پروژه ملی را به بحث و تبادل نظر گذاشت تا بهترین، سریع ترین و موثر ترین اقدامات در جهت پیشرفت این مُهِم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، یکصدو هشتاد و یکمین جلسه شورای مسکن استان صبح امروز، با ۶ دستور کار در سالن شهید قاضی استانداری و به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس برگزار شد.

استاندار فارس در این جلسه بر ضرورت مقایسه شهرستان‌ها با توجه به شاخص‌هایی از جمله تعداد واجدین شرایط، تعداد زمین تامین شده، تعداد پروانه‌های صادر شده، تعداد فونداسیون ریخته شده، مسکن ایثارگران و جوانی جمعیت و... تاکید کرد.
وی در خصوص مسائل مطرح شده مبنی بر تامین برق به ویژه در شهر جدید صدرا نیز گفت: طرح جامع این موضوع در اسرع وقت تهیه و ارائه شود تا در سفر دوم ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت به استان فارس به شکل ریشه‌ای آن را حل کنیم.
دکتر ایمانیه، حل مشکلات تعاونی‌های مسکن را، ضروری عنوان کرد و افزود: با مرتفع شدن مشکلات این تعاونی ها شاهد جهش بزرگی در زمینه مسکن استان خواهیم بود لذا بصورت منظم و مورد به مورد مشکلات تعاونی های مسکن ساز را حل کنید.
در ابتدای این جلسه که شانزدهمین جلسه در سال ۱۴۰۲ نیز محسوب می‌شد، گزارش از عملکرد بانک های تجارت، ملی و ملت در خصوص ارائه تسهیلات، اقدامات انجام شده در راه و شهرسازی لارستان، شرکت عمران و توسعه صدرا،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha