کد خبر: 203761
۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۵۱
کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه

فرمانده انتظامی زرند از کشف ۱۰ کیلو و ۸۴۲ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و دستگیری ۴ نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ صمدالله ترابی به کشف بیش از ۱۰ کیلو گرم شیشه در زرند اشاره و بیان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، عامل توزیع مواد مخدر صنعتی در یکی از روستاهای حاشیه شهر زرند شناسایی شد، که در بررسی‌ های انجام شده مشخص شد؛ متهم مواد افیونی را از کشورهای شرقی وارد کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضایی و در بازرسی از منزل متهم، ۱۰ کیلو و ۸۴۲ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف شد، که بخشی از این مواد به طرز ماهرانه‌ ای در یک خودرو جاسازی شده بود.

سرهنگ ترابی، با بیان اینکه در این رابطه ۳ متهم زن و یک مرد دستگیر شدند، بیان کرد: مقابله با پدیده شوم مواد مخدر تنها راه ریشه‌ کن کردن آن در جامعه نیست و ضرورت دارد؛ همه سازمان‌ ها و دستگاه‌ های فرهنگی در زمینه مقابله و پیشگیری از این پدیده شوم همکاری کنند.

وی با اعلام اینکه هر گرم شیشه می‌ تواند ۱۰ نفر را معتاد کند، خاطرنشان کرد: ۱۰ کیلو و ۸۴۲ گرم می‌ تواند بالغ بر ۱۰۰ نفر از جوانان ما را معتاد کند./ پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha