«عشق کوفی» و «بازپرس» پربیینده‌ترین سریال‌های ماه اخیر تلویزیون شدند

بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، سریال‌های «بازپرس» و «عشق کوفی» پربیینده‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی ماه اخیر تلویزیون شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنرخبرگزاری سلامت(طبنا)بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما در خصوص میزان تماشای سریال‌های در حال پخش صداوسیما از نگاه مخاطبان، مجموعه تلویزیونی «بازپرس» با ۲۲.۵ درصد بیننده در میان پاسخگویان نظرسنجی، پرمخاطب‌ترین سریال ماه اخیر تلویزیون شد و توانسته رضایت ۸۳.۹ درصدی تماشاگران را از آن خود کند.

همچنین پس از سریال «بازپرس»، مجموعه تاریخی، مذهبی «عشق کوفی» با میزان بیننده ۱۳.۴ و میزان رضایت ۸۱.۸ درصدی در میان پاسخگویان این نظرسنجی، در جایگاه دوم قرار گرفته است.

مجموعه تلویزیونی «بازپرس» با گذشت ۲۶ قسمت از پخش این سریال تاکنون آماری بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار بازدید را در تلوبیون به ثبت رسانده است و «عشق کوفی» نیز با گذشت ۱۱ قسمت از پخش آن در بستر پخش آنلاین تلوبیون، بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مخاطب داشته است.

در این نظرسنجی، سریال‌های تکراری سیما نیز مورد بررسی قرار گرفته‌اند. از میان سریال‌های تکراری، سریال «گاندو» با ۱۱.۱ درصد از شبکه آی فیلم پربیننده‌ترین سریال تکراری سیما با میزان رضایت ۹۳ درصدی بوده است.

بنابر اطلاعیه روابط عمومی صداوسیما، جامعه آماری نظرسنجی مذکور، افراد ۱۲ سال و بالاتر ساکن در تهران و ۳۰ استان کشور هستند. پیش از این در نظرسنجی های اعلام شده از سوی مرکز تحقیقات صداوسیما، جزئیاتی از جامعه آماری اعلام نمی‌شد، اما نظرسنجی اخیر در حالی انجام شده که پخش سریال بازپرس از شبکه اول سیما از دهم تیرماه آغاز و تاکنون ۲۶ قسمت از این سریال ۳۰ قسمتی پخش شده است. سریال ۱۵ قسمتی عشق کوفی نیز از دهه اول ماه محرم آغاز شده و به قسمت یازدهم رسیده است. این مجموعه نمایشی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه مهمان مخاطبان شبکه سوم سیماست و پخش آن همچنان ادامه دارد.

در گزارش مرکز تحقیقات صداوسیما همچنین اشاره شده است که «از آنجا که میانگین میزان بیننده سریال‌های جدید شبکه یک سیما طی ۱۰ سال گذشته ۲۷.۷ درصد و همچنین میانگین میزان بیننده سریال‌های سیما در سال ۱۴۰۱، ۱۷.۶ درصد بوده است؛ لذا میزان بیننده سریال «بازپرس» از حد متوسط سریال‌های سیما در ۱۰ سال اخیر شبکه یک، «کمتر» و از متوسط سریال‌های سیما در سال گذشته، «بیشتر» بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha