یک روزه شناسنامه‌ خود را تعویض کنید؛ فقط این هفته مهلت دارید

سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: همزمان با فرارسیدن هفته دولت، این سازمان با برپایی میز خدمت، یک روزه شناسنامه شهروندان را تعویض و به متقاضیان تحویل می‌دهد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)همزمان با فرارسیدن هفته دولت و به منظور گرامیداشت این هفته، سازمان ثبت احوال کشور با برپایی میزخدمت در محل این سازمان واقع در خیابان امام خمینی (ره)، نبش خیابان شیخ هادی، ضمن بررسی مسائل و مشکلات هویتی شهروندان، نسبت به ثبت درخواست شناسنامه افراد اقدام و ظرف مدت یک روز شناسنامه شهروندان را تعویض و به آنان تحویل می‌دهد.

این اقدام در راستای خدمات‌رسانی بهتر و آسان‌تر به شهروندان انجام می‌شود و همواره سازمان ثبت احوال کشور در مناسبت‌های گوناگون با برپایی این میزهای خدمت‌ جهادی در سراسر کشور، نسبت به رفع مسائل و مشکلات هویتی مردم اقدام کرده است.

در این میز خدمت که از امروز شنبه چهارم شهریور آغاز به ارائه خدمت کرده است، شناسنامه‌ها یک روزه صادر و خدماتی همچون تعویض شناسنامه، درخواست ثبت نام کارت هوشمند ملی، مشاوره‌های هویتی و موضوعات مربوط به کارت ملی نیز انجام می‌شود. بر اساس این گزارش، مدارک لازم برای تعویض شناسنامه شامل ۲ قطعه عکس، کارت شناسایی هویتی و همراه داشتن شناسنامه قدیمی است.

این میز خدمت به مدت یک هفته در سازمان ثبت احوال کشور واقع در خیابان امام خمینی (ره)، نبش خیابان شیخ هادی برپا و از ساعت ۱۴ تا ۱۹ پذیرای متقاضیان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha